- Läkarbesök -

Idag har jag varit till läkaren pga ischias, det slutade med att jag
blev sjukskriven.
Men jag var även till sjukgymnasten igår & hon skulle trycka på att
jag blev det för hon tyckte inte att jag skulle jobba nå mera.
Besvären blir ju inte mindre heller utan snarare tvärtom.
Jag går väldigt dåligt nu för att det gör så förbannat ont.
Så nu gäller det att försöka göra det bästa av situationen & snällt
vänta på att den lilla ska komma ut.

Så efter läkarbesöket for jag till chefen & gjorde bort att lämna
nå papper också var jag förbi jobbet & skrev min lön samt
lämnade igen min nyckel som jag ju inte lär behöva på ett bra tag.
Känns väldigt konstigt faktiskt att man inte ska jobba nå mer resten
av det här året.

Kan ju säga att detta var inte vad jag tänkt mig för några veckor sen.
Jag skulle ju vara "pigg" & hinna med en hel del innan förlossningen.
Men nu i dagsläget så orkar jag typ inte göra nått alls, eller orken finns
ju men jag klarar inte av det helt enkelt.

Jag kommer nog bli grymt less på att bara gå hemma skulle jag tro...
Känner redan nu att dagarna går långsamt!




Kommentarer
Postat av: jannice

Visst är det mycket man känner att man bara MÅSTE hinna innan? :) Be cool, de mesta hinner man fixa sen ändå när liten har kommit :)

2010-03-17 @ 22:14:16
URL: http://jannice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0