- Farsdag -

Idag har Zelda firat sin pappa på sin första farsdag, med hjälp av mamma så
hade hon knåpat ihop ett fint kort samt att han fick ett Mckinley underställ.
Jag tror att han blev riktigt nöjd för det var något som han var i stort behov av.

Vi har spenderat eftermiddagen i Öjebyn hos mina föräldrar där det bla bjöds på
middag + efterätt.
Firade ju självklart min egen pappa också idag, han fick likadant underställ som Tommy fick.
Det är ju som sagt en bra att ha grej nu när vintern kommer.
Tommy's pappa har vi inte uppvaktat idag då dom har varit på 90 års kalas men T for till dom
nu en sväng !

Jag & mamma hjälptes förresten åt idag & gjorde fot/hand avtryck på Zelda, det blev riktigt
bra faktiskt.
Hon fick ett sånnt kit i dop present av Jannice, Robban & Max :o)

Nu ska jag gosa till mig i soffan & glo på Ensam mamma söker när det börjar kl 20.00 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0