- Främmande -

I Tidags så var dagen fullspäckad precis som jag ville att den skulle vara för
jag hatar att vara uttråkad som jag var dagen innan =)
På dagen så besökte iaf jag & Zelda Jannice & Max dit kom även Sofia & Camilla.
Blev en hel del surr & tiden rann iväg som den gör när man har trevligt.
På kvällen så for vi hela familjen & hälsade på Danne Stina & lilla Eric som för den
delen inte är så liten längre men han var väldigt charmig & glad =)

Igår var jag på Öpnna förskolan i Rosvik tillsammans med en massa andra mammor & barn.
Sen promenerade jag & Yvonne hem till henne & drack kaffe även där blev det en hel del surr !
På kvällen tog jag däremot tag i verkligheten igen & tvättade samt röjde undan en del.
Så när T kom från jobbet möttes han av ett bortplockat hem med en massa tända ljus, vem
har sagt att man bara kan mysa på helgen?! :o)

Däremot så blev det en tidig kväll då vi hela familjen var väldigt trötta, men det var skönt för
trots att jag var så trött så har jag haft svårt att sova inatt.
Men nån timme blev det iaf.

Jag har hunnit med en promenad idag, lillan ligger fortfarande ute i vagnen & sover.
Så nu har jag en stek som puttrar på spisen, blir en god middag senare idag.

Om en stund får jag besök av Lisa, var ett tag sen vi sågs nu så det ska bli kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0