- Mys -

Måste säga att dom senaste dagarna har också varit väldigt lugna så
det har inte hänt så mkt.
I Lördags fick lillan vara med mormor & morfar & vi hade en välbehövlig
städdag här hemma för att sedan avrunda med god middag & mys på
kvällen.

I Fredags fick jag ett samtal från las som undrade om jag hade tid att
komma till läkaren på Onsdag för min årskontroll av njurarna.
Det var väl förmodligen nån som avbokat när det var så kort om tid.
Så igår var jag upp & lämnade lite prover som dom ska ha inför läkarbesöket.
Det är så skönt när dom börjat här i pite så jag slipper åka till Sunderbyn
varje gång, är ju inte så ofta men dock ändå.

Idag har vi myst på hela morgonen & det fortsätter vi nog med ett tag till.
Senare i eftermiddag ska däremot jag & lillan bege oss till Svensbyn för
att hälsa på Katarina & lilla Tilde.
Ska bli kul, länge sen vi sågs nu !

Avrundar nog här för jag har inte så mkt mer på hjärtat just nu....

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Jannice

Jackan har våran mormor stickat åt syrran när hon var liten. :) jätte söt.

2010-10-07 @ 18:51:07
URL: http://jannicehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0