- Gnällspik -

Imorse for Tommy med sina arbetskollegor till Haparanda där dom ska
övernatta på hotell.
Lite avis måste jag ju säga att jag är, hade gärna strosat runt på ikea även
en natt på hotell hade ju inte suttit fel !

Men själv har jag varit här hemma & fortsatt med projekt renovering.
Det går ju däremot inte så fort när man har en liten tjej att ta hand om.
Men under tiden x2 som hon sovit idag så har jag iaf hunnit måla väggarna 2 varv.
Man ser redan nu att det kommer bli fint men det krävs minst 1 varv till.

Tog iaf en paus & for till mamma & pappa för att äta middag, tanken på att äta
själv var inte så lockande.
Men när jag skulle åka hem så hade det ju blivit halt på vägarna trots att jag inte
var borta länge & självklart sitter ju sommardäcken på fortfarande... (ska byta i helgen)
Så jag svängde av mot soptippen & körde rix13 hem, man är ju mer försiktig av sig
då man har lilla älsklingen med sig & där är det ju ingen trafik så det gick då smärtfritt.

Det jag redan förutsett ang kvällen slog då in !
Bara för att jag är själv ikväll så har lillan inte varit på sitt bästa humör....
Gnällig utav dess like & ingenting har varit bra.
Har försökt roa henne i 3 timmar tills det äntligen var dags att slå igen sina blå.
Men vad hör jag inte efter 10 minuter, joo en liten dam som ligger & surrar i sin säng !!
Fick henne att somna om för en liten stund sen & nu hoppas jag innerligt att hon sover resten
av natten.

Jag hade tänkt måla lite till när hon somnat men nu är då klockan så mkt så det får nog
vänta tills imorrn.

Nu ska jag koppla av en stund framför teven innan det är dags för mig att bege mig mot sängen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0