- Uppdatering + bilder -

Då var frågan vad har hänt sen sist? Som vanligt så har jag ju varit
super bra på att uppdatera !!

Lillan har hunnit bli 6 månader, ska jag vara ärlig så har jag haft ångest
över det för jag tycker tiden springer iväg.
Men det finns inte så mkt jag kan göra åt det utan det gäller att ta vara
på alla dagar.

I lördags var vi hos Tommy's syster med familj & tittade på hockeyn samt
pimplade lite vin.
Sen när vi ändå var ute & galejade för en gångs skull så drog vi vidare till
brorsan's kompis där även borsan & några andra var.
Det blev även en tripp in till stan för att äta på Sunes, det var gott & jag kan säga
att det är lääänge sen jag åt "fylle" mat på stan mitt i natten !
Vi kom hem runt 02.30 så jag kan säga att jag var trött på Söndagen....
Vi hade iaf en super trevlig kväll & det var kul att få komma ut lite =)

Idag har vi varit till Storheden & handlat mat plus strosat i lite andra affärer.

Zelda i sin snygga Nike dress !


Är man liten ryms man i en korg, självklart måste man smaka på den också =)


Lite snacks vi brukar göra ibland, enkelt men så gott ! Brukar uppskattas !


Nu ska lillan vila en stund så jag ska nog ta en prommis för samma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0