- Braskamin -

Jag har ETT jobb men jag har en kombinationstjänst så jag är & jobbar
på två olika ställen.... (mammaledig nu )
Idag fick jag iaf tummen ur & hälsade på det ena stället, efter 4 månader !!
Efter 4 månader menar jag såklart lillan, dom har velat att jag ska komma men
har aldrig fått det till att bli....
Dåligt av mig, jag vet men jag har helt enkelt aldrig fått det till att bli.
Så nu måste jag försöka att besöka det andra stället inom kort !!

Vi har staplat ved ikväll för att det ska finnas i vinter.
Har ju nämligen satt in en braskamin, det ska eldas när det blir kallt.  =)
Jag längtar massor !!

Annars är allt som det brukar vara !

/ Jag blir lessen när nära männsikor kan få en att må så dåligt utan att egentligen veta om det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0