- Då var denna helg slut -

Igår var jag på stan med Lisa, vi käkade lunch & strosade på.
Som vanligt så kom jag hem med grejjer till lillan....

* Vantar
* Mössa
* Skor (Rea 10 :- så jag kunde inte låta bli, guldsandaler som hon kan ha nästa år)

Men tro det eller ej, kom faktiskt hem med en efterlängtad "skinn" jacka till mig själv =)

Sen på eftermiddagen åkte jag ut till Högsböle till faster där jag även träffade mina kusiner.
Det var trevligt !

Idag har jag spenderat dagen hos mamma & pappa.
Passade även på att ta en prommis i Öjebyn, gick även förbi Gotis
& tittade när Emme spelade match.
Knatade sedan hem till mamma & pappa igen, regnet började ösa ner.
Fast jag hade regnjacka med mig så det var inga problem plus regnskyddet till vagnen.

Nu sitter jag & lillan & myser med regnet smattrandes mot taket samtidigt som vi väntar
på att herren i huset ska komma hem från jobbet för att mysa med oss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0