- Lite bilder -

Passar på att göra ett inlägg medan lillan sover "frukost"
Igår var jag & hälsade på Sofia, lika trevligt som vanligt.
Sen var jag ut på den dagliga prommisen.

I morse drog jag mig verkligen för att kliva upp ur sängen.
Det var kyligt inne, är det iof än men nu har jag varit & ökat värmen.
Längtar tills kaminen är besiktad så vi kan göra upp en brasa när
man är sådär små frusen.

Ska strax göra mig iordning för dagen för att senare ta en prommis
till affärn & handla inför dagens middag, som idag blir Chili con carne.

Tänkte bjuda på lite bilder som togs hos mamma & pappa i söndags.


Brorsan var på hockey i lördags & kom hem med denna haklapp till lillan :P


Pappa har tagit hem denna gamla gamla gunga från stugan, som han kallar
för världens bästa "barnvakt". Får nog hålla med för hon verkade tycka att
den var SUPER kul !


Att stå är nog bland det bästa...


Mammas sötnos :o)


Ne nu ska jag skynda mig & göra mig iordning ihopp om att jag hinner
innan lillan vaknar...
Risken är inte så stor med tanke på hennes korta vilopauser !


Kommentarer
Postat av: Erika

Galet vad hon är lik dig :) Har hon alltid varit det eller var det lite Tommy i början också?

2010-09-24 @ 07:24:55
URL: http://erikajoh.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Tack. Det blev jättebra i köket, dock så är hyllan i ek och mitt köksbord är ju i valnöt så det är ju en liten nyansskillnad, tur att mitt bord är blekt så det syns inte alltför mycket! Vilken häftig haklapp Zelda har fått =)

2010-09-25 @ 09:25:56
URL: http://lilund.blogg.se/
Postat av: Lina Englund

Det är så roligt att läsa din blogg! Då kan jag följa med lite fast jag e så långt borta =) kram

2010-09-29 @ 22:20:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0