-Update med lite pix -

Nu har vi äntligen fått börja elda i kaminen, hur mysigt som helst.

Det har inte hänt allt för mkt sen sist men en liten uppdatering ska ni få.
I Söndags var vi på Liam's dop, det var ett fint dop & alla barn som var där
skötte sig exemplariskt !

Men jag måste säga att i veckan har jag för en gångs skulle tagit det riktigt lugnt
& det har varit så skönt, bara få känna lugnet samt mysa med min dotter...

Nu har hon förresten börjat att härja i gå stolen & det tar sig mer & mer för varje dag så
snart springer hon nog fram i den.
Finns väl säkert för & nackdelar med det kan jag tänka mig =)

Idag har vi varit på mammaträff hos Jannice & Max det var hur trevligt som helst.
Lisa & Alexander, Emmeli & Liam samt Erika & Willemo var där.
Erika är en gammal klasskompis till 3 av oss som numer bor i Luleå som vi inte
träffat på väääldigt länge, det var riktigt kul att träffa henne samt hennes dotter som är
ca 2 veckor yngre än Zelda =)

Nu har jag inge mer att skriva så jag bjuder på lite bilder istället.

Myys med en tänd brasa


Liam's dop




Jannice & min glada Zelda


Hade tänkt lägga upp fler bilder men jag hinner tyvärr inte så det får bli en
annan dag...



Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Ja det är grymt!:/

Ipren tar bort den mesta smärtan,men det går aldrig bort HELT.Grymt jobbigt,är inte sugen på mat eller nåt.Bara allmänt risig!Värst är det de första dagarna,sen är det ingen fara men ändå.Jag har också hört att det blir bättre EFTER man fött barn,men eftersomm jag aldrig haft mensvärk så blev det tydligen tvärtom för mig =)



Vilken häftig kamin!Är den fristående och ger bara lite värme och mysfaktor eller värmer det upp hela huset?Snygg var den iaf! =)

2010-10-01 @ 19:56:54
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Bella

Men vad zelda är lik dig.. :)

2010-10-22 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0