- Jobbarhelg -

Har varit ledig i två dagar nu & som vanligt så springer dagarna iväg.
I Onsdags när det ändå var dåligt väder ute så passade jag på att
stå i köket hela dagen.
Lagade mat till lillan & frös in så det ska finnas nu när vi jobbar.
Hon äter ju oftast det vi äter men om man kommer hem från jobbet & har
olagat middag också är hon redan hungrig kan det ju vara bra om man
har nått som är klart att ge.

Denna helg kommer bestå av jobb, jobbar kväll fre, lör & sön.
Det ska faktiskt bli kul för det är ju riktigt länge sen jag jobbade en helg.
Kan säga att jag längtar tills min första riktiga lön =)

Zelda har ju varit lite feg på att "släppa taget" & börja gå, hon har bara tagit nått
enstaka steg då & då.
Men i veckan har det verkligen gått undan, för varje dag som gått så har hon
börjat gå mer & mer.
Snart springer hon för fullt =)

Nu ska jag ta & göra mig iordning så jag är klar när det är dags att fara på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0