- 1 år ! -

Det känns underbart att snön nästan är borta.
Nu börjar man äntligen tina fram =)

Imorgon är det då dags för den stora dagen...  
nämligen Zelda's 1 års dag !!   
Som alla andra föräldrar så frågar man ju sig vart tiden tagit vägen ??         
Jag kan inte fatta att det gått ett helt år...
Men jag kan säga att det varit det bästa året någonsin !

Att man kan älska en människa så oerhört mkt det är helt otroligt.
Jag känner mig så lyckligt lottad som har en sån fin liten familj.


Såhär såg man ut för 1 år sen...


Så liten, så underbar, vårat mirakel





Stoltare har man nog aldrig varit


Å nu är man så här stor !


Älskade älskade Zelda <3
Kärleken till dig är enorm & den kommer aldrig ta slut !

Imorgon blir det med andra ord kalas för hela slanten.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: tommy

jäkla söt i pippilotter pappas lilla kex :)

2011-04-23 @ 08:42:04
Postat av: Anonym

Denn cykevagn och den vi köpte ska typ vara lika stora..

"Problemet" med Biltemas vagn är att maxlasten är 27kg,och Lucas väger 13 och Liam 10 så då är vi ju nästan uppe i 27kg..



Men jag ska känna efter att tag.Annars får jag väl köpa en XL.:)

2011-05-03 @ 10:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0