- Migrän -

Vaknade upp imorse & hade världens migrän...
Som tur var så jobbar Tommy kväll idag så han var
ju hemma på förmiddagen.
Så jag fick alvedon, vatten & sen kröp jag ner i sängen igen.
Innan han begav sig mot jobbet hade den värsta huvudvärken släppt &
jag kände mig mest mossig i huvudet & då var det dags för lillan att vila så då
gick jag & la mig med henne i våran säng.
Så i stort sett kan man säga att jag klev upp 13.30 idag =)
Men jag är glad att T var hemma för annars vet jag inte vad jag gjort.

På eftermiddagen kände jag att jag behövde frisk luft eftersom vi varit inne dom
senaste dagarna pga kylan.
Så vi trotsade kylan & klädde oss varmt & tog en prommis till affären för att hämta ut ett paket.

Annars har jag mest varit uttråkad hela dagen !
Nu vill jag ha mildare väder ute så man vågar sig ut med bilen.
Eller nog vågar jag väl ut med den men det känns onödigt då det är så kallt.
Tänk om man skulle få punka eller nå då skulle det inte vara roligt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hoppas allt är bra. Joo huvva för denna kyla, jag vill då inte vara ute med meja för länge även fast hon är varm då man kommer in. Men de är lite uttråkande...:)

2011-02-17 @ 15:46:10
URL: http://evebrannmark.blogspot.com/
Postat av: Jennie och Norah

Nej man är verkligen less att sitta inne!

Man gör i stort sett samma sak varje dag och får väl hoppas att det blir +5 grader nästa lördag! =)



Hoppas migränen har släppt.

Har du det ofta eller var det bara extrem huvudvärk?



Kram!

2011-02-17 @ 20:16:40
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0