- Sjuk -

I Onsdag kände jag mig konstig & frusen hela dagen.
Först på eftermiddagen slog tanken mig på att jag kanske
skulle se om jag hade feber.
Vilket jag hade...
Eftersom att jag ALDRIG brukar ha feber så var jag nästan säker på
att det var nått annat som var fel.
Däremot så varade det bara i en dag vilket var skönt.
Sen blev jag däremot dunder förkyld men det börjar då också lätta nu.

Helgen har med andra ord gått i lugnets tecken & det var väldigt skönt.

Idag har vi varit ute på en prommis i det härliga vädret.
Lär ju bli fler prommisar i veckan om vädret håller i sig.

Nu ska jag krypa ner i soffan & mysa med lillan samt invänta att Tommy ska komma
hem från jobbet.

Blir nog en tidig kväll idag för jag känner mig redan super trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0