Det tar sig !

Nu börjar det äntligen ta sig här hemma men visst nog är det
saker kvar att göra.
Men vi har iaf fått in det nya köket & jag kan inte annat än säga att
det blev otroligt fint =)
Vi har i det stora hela designat det själva & vi är väldigt nöjda !
Det är bara lite pass bitar ogjorda men det kommer till veckan.
Vi kan då iaf använda köket fullt ut ändå & det är ju viktigast.
Det är däremot en hel del att städa här hemma, tänk att det kan bli
så jävla mkt damm överallt när man renoverar !?


Igår kväll klippte vi gräset + att jag gick med trimmern över hela gården.
Kan säga att det känns i armarna idag....

Tommy blev typ kidnappad av jobbet i eftermiddag + hans kollega, dom är
2 st som fyller 30 & nu ikväll firas dom =)
Så jag & Zelda har haft en riktig mys kväll tillsammans.
Vi har varit ute & planterat & sen kom glassbilen så då gick vi & handlade glass
som vi sedan frossade i plus att jag köpt jordgubbar + körsbär tidigare idag !
Inte helt fel kan jag säga =)

Nu sover däremot Zelda men jag slappar i soffan & dricker ett glas vitt.
Snart blir det nog att knata mot sängen, börjar känna mig lite trött faktiskt.

Sov gott alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0