- Magsjuka -

Inatt har lillan haft sin allra första magsjuka....
Tur i oturen så var det en lindrigare variant så efter att hon
spytt 3 ggr så var det över.
Men det var nog jobbigt iaf att se henne må dåligt plus att hon var
ju så otroligt trött.
Jag kunde ju inte somna om efter det heller för jag tänkte att det skulle
komma mer plus att jag blev illamående själv för det stank spya i hela sovrummet !!
Så det blev inte många timmars sömn denna natt.

Men idag är hon hur pigg som helst igen & hon har då fått behålla allt hon ätit/druckigt.

Jag fick däremot stäla in träffen med tjejerna idag vilket var synd för Gabbi är
hemma från Sundsvall men jag hoppas att vi hinner ses innan hon åker hem.

Vi ska då i alla fall gå ut på en promenad idag & få lite frisk luft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0