- Sundsvall -

Igår var det verkligen kanon väder & jag hade hoppats på samma idag.
Men vad ser jag inte när jag kliver upp om inte snö....
Jag hoppas att solen kommer fram under dagen iaf.

Vi spenderade iaf gården ute i Öjebyn hos mina föräldrar där vi
grillade & mös på i solen.
Hur härligt som helst =)

Sen på kvällen hade vi svärmor & svärfar här på middag.
En kanon dag med andra ord.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, hade ju hoppats på en dag ute men det kändes
inte så lockade om det nu inte spricker upp förstås.

På Torsdag till veckan ska jag & lillan packa in oss i bilen för att bege oss till Sundsvall.
Vi ska hälsa på min underbara vän Gabbi & spendera några mysiga dagar med henne.
Ska bli hur kul som helst & jag längtar massor.

Men innan det är det en hel del förberedelser & packning som gäller.
Har skrivit en packlista & jag kan ju säga att det är en hel del som ska med då man har barn.
Men jag tänker börja i tid så jag slipper stressa & förhoppningsvis inte glömmer nått hemma.

Nu ska jag lägga ut lillan i vagnen så hon får sova middag ute på altanen !

Men först lite bilder.

Bild från igår


Åker spark


Intrasslad (& arg) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0