- Renovering -

Det har blivit dåligt med uppdatering här på bloggen men vi har haft
häcken full med olika saker samt jobb.
Just nu känner jag att jag skulle behöva vara ledig men man vill ju
gärna ha lite lön så det är bara bita sig i läppen & intala sig att man
hinner allt som ska göras....

Just nu håller vi på att riva ut vårat kök för vi ska nämligen sätta in ett nytt.
Jag längtar tills det är klart, kommer bli så fint =)
Vi har som sagt börjat att riva också håller vi på att byta innertak + målning
av en massa lister.
Till helgen ska vi riva en vägg + fortsätta med allting annat.
Vi har det vi gör med andra ord men man får tänka att det blir fint sen.

Måndag den 30 Maj kommer Pite kök & sätter in det nya köket så alla
förberedelser ska vara klara innan dess.

Så här ser det ut just nu...


Vi har inte så stor möjlighet att laga mat då vi inte har spis eller ugn så
det kommer förmodligen bli en hel del grillning.
Men grillat är ju aldrig fel =)

En del middagar lär ju även våra kära föräldrar stå för & det är vi självklart
tacksamma för.

Kommer för & efterblider sen såklart =)

Längtar tills jag får laga mat i det nya köket, kommer bli luftigt & fint men
det bästa med allt...vi kommer äntligen få lite bänkyta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0