Fullt upp

Kan säga att jag fortfarande inte fått tummen ur & lämnat in mobilen.
Får kanske bli nästa vecka för i veckan är det fullt upp med jobb, kalas & dop.
Har varit på stan i eftermiddag & köpt skor till Zelda, kom på att det kanske inte är så snyggt att komma på dop i fin klänning med stora stövlar till !
Blev däremot 2 par skor som vi kom hem med :)

Hon hade ett par smidiga & fina sandaler förra sommaren som hon till & med nötte ut, hon hade dom i stort sett jämt.
Nu hittade jag några liknande så då var jag ju tvungen köpa dom inför sommaren !
Så det enda som behöver köpas nu är ett par gympa dojjor men det är ju ingen panik än.

Nu ska jag fortsätta titta på hockeyn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0