Hej igen !

Det var ett bra tag sedan det skrevs något här...

Det har väl hänt en hel del sen sist men det är inget jag ids tänka
tillbaka på för vi lever ju faktiskt i nuet =)

Zelda har iaf börjat på dagis & det har inte varit några problem.
Hon verkar trivas super bra & har super gulliga fröknar som hon
håller sysselsatta.
Hon är ju väldigt framåt & gillar att upptäcka nya saker så får hon
tillfälle smiter hon iväg till dom andra avdelningarna.
När man lämnar henne har hon knappt tid att vinka till oss, men det
ser jag som ett gott tecken.
Hade inte varit så roligt att lämna henne om hon skulle vara jätte ledsen.
Den dagen lär väl komma men det känns skönt att det inte blivit så när
hon har nybörjat på dagge iaf.

Denna helg har bestått av jobb så det har inte hänt så mkt men nästa helg
blir det middag med vänner hemma hos oss som det ser ut nu iaf.

Sist bloggen uppdaterades hade vi ju precis renoverat köket som blev super
fint, i vårat tycke iaf =)
Ska försöka lägga ut lite före/efter bilder på det nån dag.
Vi trivs då väldigt bra i vårat nya kök & det är mkt roligare att laga mat !

Vi har börjat lite smått att planera för någon typ av semester till sommaren.
Det är inte det lättaste då man skulle vilja fara till så många olika ställen.
Lycksele ? Längre Söderut ? Norge ? Finland ?
Blir att fortsätta spåna & fundera på den saken, har ju som sagt lite tid på oss.

Längtar efter våren för nu är jag less på vintern, vill ha värme !
Men nu känns det som att våren inte är så otroligt långt bort iaf =)

Nu ska jag fortsätta sakna min lilla tjej som jag får träffa på ca 2 timmar !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0